A romantikus pillanatokat a P.L.A Plasy HP74 hozza el Önnek és párjának

A Plasy HP74 óriási sziget franciaággyal felszerelt lakóautó garancia a meghitt, romantikus együtt töltött időre. Praktikus berendezése, a hangulatos kivilágítása egyenesen a tökéletes nyugalomig repíti Önöket. Ha már gyerkőcök szaladgálnak körbe-körbe, az sem probléma, hiszen a P.L.A Plasy HP74 lakóautóban elektromosan leengedhető ágy is a rendelkezésünkre áll, méghozzá a franciaágytól ajtóval elzárt területen. A lakóautóban az utasok kényelméről az elhúzható sötétítő rolók, Luxus Dometic 2200 tetőklíma, TV+DVD+USB, vagy éppen a távirányítós led világítás gondoskodik.

LMC Breezer A664 G – a Prémium+ király

Tervezzen akár rövidebb, akár hosszabb útra menni, az LMC Breezer lakóautó biztosan kiszolgálja Önt a kaland során, nem mellesleg kedvező áron! Az LMC Breezer A664 G lakóautóban minden kényelemért és praktikusságért felelősséget vállaló elem megtalálható. Ezek közé soroljuk a tempómat segédeszközt, a fűthető tükröket, a bőr és velúr kárpitot, a tetőklímát, vagy akár az éjjellátós tolatókamerát. Nagy családnak/társaságnak is tökéletes választás lehet, hiszen 6 utazó és 6 alvó hely áll rendelkezésre. A cuccaink elszállításra egy nagy garázs jelentkezik szolgálatra a lakóautó tetején.

Roller Team Zefiro 265 Integral

A Roller Team Zefiro 265 egy valódi luxus lakóautó. Ha hibátlan kényelemre, tökéletes vezetési körülményekre és mindeközben páratlan élményre vágyik, akkor Önnek álmodták meg ezt a lakóautót. 2018-as kiadású, teljesen felszerelt és hibátlan állapotban lévő lakóautónk biztos társa lesz családjának, az év legnagyobb kalandjában. 5 utazó és 4 alvó helyre van kialakítva és minden részlet tökéletes tervezésben, az utasok elégedettségét szolgálja. Néhány részlet; fehér bőr kárpit, Truma gázüzemű körfűtés, extra színes led belső világítás, 4.5 m-es napfénytető stb.. Győződjen meg saját maga, béreljen valódi luxus lakóautót!

Megéri lakóautót bérelni

Amennyiben a nyaralás lehetőségét fontolgatjuk, érdemes átgondolnunk lehetőségeinket, főleg akkor, ha takarékoskodni szeretnénk. Mai rohanó világunkban igencsak nehéz megszervezni egy megfizethető utazást, a szállások pedig nagyon drágák, ezért érdemes egy alternatív megoldást választanunk. Véleményem szerint: Béreljünk lakóautót. Nemcsak gazdaságos megoldás, de a család apraja nagyjának izgalmas, kalandos élményt nyújthat. Nem kell a szállások minősége miatt aggódni, a lakóautónk maximális felszereltséggel rendelkezik, és minden igényünket ki fogja elégíteni, legyen szó vezetésről, vagy pihenésről. Tágas belső terének köszönhetően még egy szállodai szobát is felülmúlhat, és nem kell aggódnunk a biztonság miatt sem. Remek választás lehet akár hosszabb, akár rövidebb kirándulásokra is.

Kényelem magas fokon

Ha lakóautó bérlés mellett döntünk utazásunk alkalmával, akkor az ADRIA MATRIX AXESS 670SP lakóautóval biztosan a legjobbat választjuk. Tágas, kényelmes, felszerelt, modern, és sok lehetőséget rejt magában. Hosszabb utazásokra is alkalmas. Családoknak és baráti társaságoknak  kiváló lehetőség. Elhúzható sötétítő rolók teszik tökéletessé a pihenést, és minden ablakon és bejárati ajtón szúnyoghalló található, hogy a rovarok ne zavarják az időtöltésünket. Széles bejárati ajtóval rendelkezik, a legfontosabb azonban, ha arra törekszünk, hogy az utazás  mellett a komfort is színvonalas legyen, akkor mindenféleképp említésre méltó, hogy a lakóautó állítható magasságú Franciaággyal és elektromosan leengedhető ággyal rendelkezik. Továbbá a konyharész is teljesen felszerelt, mikrohullámú sütővel és 3-as gázégő munkalappal várja a használni vágyókat.

Az utazás könnyedsége

Sokszor előfordulhat velünk az, hogy nem sikerül szállást szerezünk az adott helyszínre, ahová szerettünk volna eljutni, azonban a szabadságok végesek, a baráti társaság már összeállt, és a sütögetés sem várhat magára. Ilyenkor az a legegyszerűbb, ha felmegyünk az internetre és beütjük,hogy kiadó lakóautót keresünk. Rengeteg időt és energiát megspórolhatunk, ha emellett döntünk, hiszen azonnal megtalálhatjuk a nekünk megfelelőt, megadhatjuk, hányan szeretnénk menni, és máris sok aggodalmat megspóroltunk magunknak. Innentől kezdve rajtunk múlik minden, és a társaságunkon. Akár hosszabb, akár rövidebb távolságot szeretnénk megtenni, a lakóautó biztosítja nekünk a szabadságot. Esetleg külföldi utazást is tervezhetünk, vagy belföldön belül is ha elindulunk, a lakóautó nem fog minket cserben hagyni, nem kell folyamatosan a költségek rendezésével foglalkozni akárhová megyünk, a fedél a társaságunk felett biztosított. Legyen szó egy hegyi túráról, vagy egy éjszakázásról a tengerparton, mozgó házunk megkönnyíti, hogy a társaság minden tagja maximálisan élvezhesse az utazást. Nem csak az út megtételére, hanem a kellemes pihenésre is a legjobb lehetőség az, ha a nyaralás alatt lakóautót bérlünk